Be Joelle everyday!

Abonează-te la newsletter-ul Joelle Magazine:

BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

“Cum am ajuns de la săracă la a câștiga 500.000 de dolari pe an”. Povestea unei publiciste de succes de la Hollywood

Drumul către succes este dificil, cu multe obstacole și piedici. Însă mulți oameni care păreau că nu au nicio șansă în viață au reușit mai mult decât și-au dorit vreodată, prin efort, perseverență și câțiva mici ași bine ascunși în mânecă.

Arian Simone este femeia în vârstă de doar 35 de ani care a ajuns de la a fi săracă lipită pământului, fără niciun ban în buzunar și fără o locuință, la a fi publicistă la Hollywood.

Arian a promovat filme de succes cu protagoniști precum Robert De Niro, Bradley Cooper și Will Smith, și a strâns mâna tuturor marilor staruri, de la Idris Elba la Whitney Houston.

Iată câteva dintre metodele pe care ea le-a aplicat pentru a ajunge unde este astăzi:

  • Modul în care tratezi refuzul determină deznodământul

Arian a fost o elevă de nota 10, care considera multă vreme că, dacă face totul așa cum trebuie – să meargă la școală, să își caute un loc de muncă și să fie conștiincioasă – nu are cum să eșueze. Însă viața i-a demonstrat contrariul. După absolvire, s-a mutat din Detroit în Los Angeles cu locul de muncă, loc pe care l-a pierdut o lună mai târziu din cauza relocării companiei.

Acela a fost primul eșec din viața ei, care a fost un șoc ce a dus la o cădere totală. Nu avea posibilitatea de a-și plăti chiria, a trebuit să vândă din obiecte pentru a cumpăra mâncare, și a dormit în mașină sau pe canapele timp de un an de zile!

Dar a știut că nu se poate opri. A aplicat la 153 de locuri de muncă fără succes, iar după aceea a încetat să mai numere. Începând din acel moment, a învățat că viața se petrece foarte rar așa cum te aștepți, iar deznodământul este determinat de modul cum gestionezi greutățile la care ești supus.

  • Dacă nu te angajează nimeni, creează-ți tu un loc de muncă

Întotdeauna va exista un lucru pentru care cineva te va plăti ca să-l faci – trebuie doar să găsești acel ceva. Când nu avea nici măcar unde să locuiască, Arian a fost contactată de un fost coleg cu o ofertă de muncă. Soția lui își deschisese o afacere cu mobilă și avea nevoie de cineva care să se ocupe de PR.

„Nici măcar nu știam ce e aia PR. Dar eram încântată de ocazie. Când am început să sun la ziare și televiziuni pentru a promova noua afacere, am fost întrebată din partea cărei companii sun – așa că a trebuit să inventez un nume pe loc: AR PR Marketing – Arian Reed Public Relations and Marketing.”

Din acel moment și-a dat seama că poate și că trebuie să se transforme în propria ei afacere. De atunci, a știut că a devenit un antreprenor.

  • Gândește rapid

După ce a obținut primul client de PR, a muncit zi și noapte. După trei săptămâni, clienții o recomandau și prietenilor, iar aceștia au devenit șase la număr. Arian s-a mutat din mașină și dormea în spațiul de birou pe care îl închiriase.

Într-o seară, un bărbat care lucra în aceeași clădire a găsit-o dormind pe podea – bărbatul respectiv era chiar Coach Carter (inspirația din spatele filmului lui Samuel L. Jackson, cu același nume). Ea știa că filmul era în lucru și a vrut să profite de ocazie pentru a crea o legătură profesională cu el.

Arian purta un tricou lălâu și colanți găuriți. „Nicio femeie nu ar trebui să trăiască așa”, a spus Carter, care i-a explicat că toate companiile de producție folosesc oameni din exterior pentru a le promova filmele. Răspunsul imediat al ei a fost: „Eu aș putea să fac asta!”.

Coach Carter i-a făcut cunoștință cu oamenii de la Paramount pictures ce îi produceau filmul, care i-au oferit un job pentru a organiza proiecțiile. A fost prima oară când a intrat în contact cu o companie de miliarde de dolari. Și deși rolul ei nu era extrem de important, de fiecare dată când era înconjurată de oameni influenți, se străduia să creeze o întreagă rețea de conexiuni prin intermediul lor. Ceea ce a și reușit.

  • Nu există un capăt al drumului

Dacă ți se spune “nu”, fie pui întrebarea greșită, fie vorbești cu persoana greșită. Pentru Arian, tenacitatea și determinarea au ajutat-o să conecteze toate punctele până a reușit să atingă obiectivul cel mare.

În 2006, cei de la Sony Pictures au anunțat-o că au nevoie să găsească distribuția pentru filmul “Stomp the Yard”, ce urma să fie difuzat pe MTV. „Bine, o voi face!”, a spus ea, deși nu știa pe absolut nimeni la MTV. Totuși, s-a folosit de abilitatea ei extraordinară de a umple goluri – a folosit contactele pe care le avea deja, a sunat la o mulțime de numere de telefon, până când a găsit pe cineva care o putea pune în legătură cu persoanele potrivite.

„În afară de cazul când o persoană e îngropată la doi metri sub pământ, vei găsi o cale să dai de ea”, spune Arian.

 

  • Împrietenește-te cu cei mai mici

Spațiul de birou pe care îl închiriase Arian când a început cariera în PR avea un post de radio la etajul al 19-lea, unde Steve Harvey (prezentatorul și câștigătorul de premii Emmy) găzduia un talk-show foarte popular la acea vreme. Ea s-a împrietenit cu gardienii de la recepție, care ofereau cărțile ei de vizită celebrităților ce intrau în clădire, și puneau o vorbă bună pentru ea.

Acest fapt a ajutat-o să își găsească primii clienți din industria show-biz-ului, iar după câteva săptămâni, a făcut cunoștință cu Nick Cannon (actorul, rapper-ul și comediantul, fostul soț al lui Mariah Carey), care i-a zis:

“Am auzit că ești tare! Tipii de la recepție mi-au spus.”

  • Amintește-ți mereu cum arată succesul

În zilele dificile, Arian își păstra motivația la cote înalte conducând prin Beverly Hills și privind la casele luxoase. Văzând succesul altor oameni o făcea să strângă din dinți și să își spună că poate și ea. A făcut tot posibilul să preia din energia oamenilor de succes, mergând pe jos prin cartierele bogate – toți păreau lipsiți de griji. Iar Arian credea cu tărie că lucrurile pe care le vizualizezi ajung să se materializeze, mai devreme sau mai târziu.

“Acum pot face jumătate de milion de dolari într-un an. Dar tot mai merg prin cartierul acela, dacă am nevoie de un impuls de energie.”, spune ea.

  • Când ajungi în vârf, ține minte să privești în jos

Zicala care spune că în vârf ești foarte singur e adevărată, însă, după cum spune Tyrese (cântăreț și actor nominalizat la Grammy):

"Nu ești singur în vârf dacă ajuți pe cineva să ajungă acolo."

Oamenii se nasc foarte rar în vârf și la fel de rar găsesc succesul imediat. Dacă ești respins și refuzat, fă în așa fel încât succesul tău să fie pe măsura refuzului.

“Eu cred în a ajuta pe oamenii care urmează. Dacă întâlnesc pe cineva talentat, dar nu fac angajări la momentul respectiv, îl recomand mereu unui prieten sau îi ofer o altă oportunitate de care am auzit. Dă mai departe din succesul tău”, afirmă Arian.

Succesul este dificil de obținut, dar și mai greu de păstrat. Însă perseverența și determinarea sunt elementele cheie în a ajunge la el. Trebuie întotdeauna să avem în minte că succesul pe termen lung nu se creează într-o zi, așa că avem nevoie să lucrăm mereu la el, pentru a așeza o cărămidă peste cealaltă, până când ajungem în vârf.

Foto: shutterstock.com, fearlessdiscussions.com, wblk.com, cosmopolitan.hu,

theballerlife.com, youtube.com, regalrealness.com, pinterest.com, heragenda.com

1 /
    succes, carieră, Hollywood, PR, antreprenori, antreprenoriat, afaceri, idei de succes succes, carieră, Hollywood, PR, antreprenori, antreprenoriat, afaceri, idei de succes succes, carieră, Hollywood, PR, antreprenori, antreprenoriat, afaceri, idei de succes succes, carieră, Hollywood, PR, antreprenori, antreprenoriat, afaceri, idei de succes succes, carieră, Hollywood, PR, antreprenori, antreprenoriat, afaceri, idei de succes succes, carieră, Hollywood, PR, antreprenori, antreprenoriat, afaceri, idei de succes succes, carieră, Hollywood, PR, antreprenori, antreprenoriat, afaceri, idei de succes succes, carieră, Hollywood, PR, antreprenori, antreprenoriat, afaceri, idei de succes

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

Monday: Back to Work – 9 obstacole între tine și…
Monday - Back to Work: Cum organizezi petrecerea…