Be Joelle everyday!

Abonează-te la newsletter-ul Joelle Magazine:

BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

11 gustări sănătoase și simple pentru zilele agitate de muncă sau nopțile când ai de învățat

În zilele când ai foarte mult de muncă, sau dacă ești în sesiune, obișnuiești să mănânci pe fugă, orice găsești, în așa fel încât să îți continui treaba. Nu ești atent la ce și cât mănânci, eventual alegi lucruri grase, prăjite sau pline de zahăr, ca să îți dea energie. Însă această energie este de scurtă durată, și te-ar putea obosi, înainte ca ziua de muncă să se fi sfârșit.

Există o mulțime de alternative simple, sănătoase și rapide, pe care le poți lua cu tine, sau pe care le poți ține în frigider la îndemână, dacă îți petreci nopțile studiind și lucrând. Te vei simți mult mai bine, vei avea mai multă energie și productivitate:

1. Burrito super-simplu

Tortilla, fasole la conservă, avocado, salsa (roșii tocate, pătrunjel, ceapă). Opțional: salată verde sau brânză. Încălzește-le puțin la microunde și...asta e tot!

2. Mix pentru energie

Ai nevoie de grăsimi bune pentru creier, fiindcă îl soliciți mult, și timp îndelungat. Așa că nu apela la punga de chipsuri, ci îndreaptă-te către un mix de fructe uscate și nuci: goji sau stafide, nuci, migdale, sau nuci caju, fulgi de ciocolată neagră, semințe de floarea soarelui sau dovleac – le poți combina oricum îți place.

3. Unt de nuci și măr

O combinație clasică, ce nu dă vreodată greș – feliază un măr și unge-l cu o lingură din untul de nucă preferat: arahide, migdale, etc. Ai, însă, grijă să fie natural – adică să nu conțină ulei, zahăr sau sare. Poți chiar să-l prepari acasă atunci când ai timp, și să-l ții în frigider pentru când ai nevoie.

4. Avocado umplut

Avocado este minunat; nu doar că e deosebit de bun pentru sănătate, dar îl poți lua crud din magazin, iar în câteva zile e perfect pentru a fi mâncat. Scoate-l cu grijă din coajă, și umple-i interiorul cu ton. Adaugă verdețuri deasupra, și poate câteva felii de ceapă roșie. O idee simplă și sănătoasă.

5. Ovăz peste noapte

Pregătește-l cu o seară înainte. Înmoaie fulgi de ovăz în lapte, lapte vegetal, sau chiar apă. Adaugă fructe proaspete sau uscate, nuci, unt de arahide, miere sau scorțișoară. Orice îți place. Poți alege o variantă plină de calciu și magneziu cu doar semințe de chia, lapte de migdale și miere sau unt de arahide.

6. Ton și crackers

Ia-ți din timp crackerși sănătoși, integrali, sau fă-i tu din timp dacă te pricepi. Desfă o conservă de ton și ești gata de gustare!

7. Orez și fasole

Nu trebuie să te chinui ore întregi cu oala de fasole – cea la conservă este la fel de bună. Amestecă orez fiert cu fasole neagră sau pestriță și adaugă felii de avocado sau legume, pentru o combinație sănătoasă și ușoară de proteine și carbohidrați.

8. Rulouri de tortilla

Ce să faci cu tortilla care ți-au rămas de la burrito? Unge-le cu o lingură de unt de arahide și adaugă deasupra felii de banane, căpșuni sau mere.

9. Salată la borcan

Umple un borcan cu mix de legume, năut, salată verde, roșii, ardei, castraveți, nuci sau semințe, și adaugă un strop de ulei de măsline și oțet. Păstrează-l la frigider pentru când ai nevoie urgent de o gustare sănătoasă, ca să poți continua munca.

10. Super shake

Încă o variantă extrem de ușoară: pudra de proteine cu arome. Nu e utilă doar la sală, ci și când ți-e foame în toiul nopții, iar munca nu s-a încheiat. O lingură de pudră, lapte, lapte vegetal sau apă. Și asta e tot!

11. Sandwich-uri simple

De ce să nu ai mereu sandwich-uri sănătoase la îndemână? Umple-le cu lucruri sănătoase, care să îți dea energie: pâine cu semințe, hummus, felii de pui, salată verde, germeni sau tofu.

Așa că, oricând știi că urmează o perioadă dificilă, pregătește-te din timp cu ceea ce ai nevoie ca să treci cu brio de ea. Este mult mai bine decât să comanzi pizza în toiul nopții.

Foto: pinterest.com, pexels.com

1 /
    gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune gustări sănătoase, slăbit, mâncare sănătoasă, idei de rețete, hrană sănătoasă, muncă, sesiune

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

Ce mănâncă un nutriționist într-o zi
Două lucruri importante de care trebuie să ții cont…