Be Joelle everyday!

Abonează-te la newsletter-ul Joelle Magazine:

BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

Trucuri de frumusețe de la supermodelele anilor ʼ90

Te-ai întrebat care este secretul frumuseții și tinereții unor supermodele precum Cindy Crawford, Naomi Campbell sau Claudia Schiffer? Află de la noi și învață să le aplici și tu!

Finalul Săptămânii de Modă de la Milano a reprezentat colecția primăvară-vară 2018 a Donatellei Versace; prin această colecție, ea a oferit un tribut regretatului Gianni Versace, reunind cinci dintre supermodelele anilor ʼ90: Naomi Campbell, Cindy Crawford, Claudia Schiffer, Carla Bruni și Helena Christensen au mers mână în mână, în spatele Donatellei, pentru un final spectaculos.

Toate cinci se află acum în pragul vârstei de 50 de ani, dar pare că nu au îmbătrânit deloc față de anii când erau pe podium. Deci, cum au reușit mai exact? De la o dietă supravegheată cu atenție, la tratamente de frumusețe, află cum aceste supermodele își mențin greutatea, frumusețea și tinerețea.

  • Naomi Campbell, 47

Îngrijirea pielii: Pentru Campbell, hidratarea este cheia. „Folosesc doar săpun de bebeluși la duș. Nu-mi plac gelurile de duș prea parfumate; folosesc creme de lifting, și cremă-contur pentru ochi. Am grijă să îmi hidratez pielea în mod constant cu loțiune, și folosesc  serumuri de hidratare pentru ten. Cred că machiajul blochează porii, așa că trebuie să îi ajutăm.”

Părul: După ce a experimentat cu diverse peruci, cozi afro și extensii, în numele modei, Campbell a rămas cu zone de calviție. „Am mai multă grijă de părul meu acum, pentru că l-am pierdut din cauza extensiilor.”

Dietă: Campbell mărturisește că primul lucru pe care îl face dimineața este să bea un pahar de apă fierbinte cu lămâie și probiotice. În același timp, face cure de detoxifiere cu sucuri naturale de două sau trei ori pe săptămână. „Am grijă de mine, mă hrănesc cum trebuie, încerc să echilibrez ceea ce introduc în corp. Stau departe de zahăr și beau multă apă.”

Sport: „Sunt chiar mai activă în zilele de detoxifiere, dar fac yoga și Pilates în fiecare zi.”

  • Helena Christensen, 48

Îngrijirea pielii: „Bunica mea are cel mai frumos și mai fin ten. Și tot ce-a folosit vreodată a fost apă, săpun și cremă universală Nivea. De-a lungul anilor, am folosit sute de produse, uleiuri, scruburi și serumuri. Dar de fiecare dată când îmi vizitez bunica, mă întorc la săpun, apă și Nivea.” Helena își menține machiajul cât mai simplu: „Folosesc doar un pic de blush și puțin fard sau tuș pe pleoape - și asta-i tot.”

Părul: „Le cer mereu stiliștilor să-mi tundă părul într-un mod versatil. Ziua îl port într-un coc lejer sau împletit, iar seara – ondulat.”

Dietă: Sfatul ei este să „mănânci sănătos tot anul – găsește un timp de sport care îți place, și bea multă apă sau suc de cocos.”

Sport: „Obișnuiam să mă trezesc dimineața și să alerg, ceea ce e un mod grozav de a-ți accelera metabolismul și a-ți trezi creierul. Iar când aveam vreo 35 de ani, m-am apucat de box. Noul meu tip de sport este dansul la bară, și este cel mai greu lucru pe care l-am făcut vreodată. Forța de care ai nevoie în partea de sus a corpului pentru a face exercițiile este uluitoare.”

  • Claudia Schiffer, 47

Îngrijirea pielii: „Exfolierea e cea mai importantă. Produsul meu preferat este un scrub pentru bărbați, pentru că e suficient de abraziv încât să facă diferența, și suficient de astringent încât să simți cum te gâdilă fața puțin – îl folosesc de cel puțin două-trei ori pe săptămână. Iar dacă vreau un plus de îngrijire, îmi aplic și o mască revigorantă, pentru a-mi face chipul să strălucească.”

Părul: „Folosesc un șampon hidratant special pentru părul vopsit, care să-mi mențină culoarea, dar care să îi și confere un aspect sănătos.” Ea a mai mărturisit că obișnuiește să poarte părul desfăcut, „dar nu-mi place să fie aranjat excesiv, așa că îl usuc cu foehnul până când mai e doar puțin umed, iar apoi îl las să se usuce la aer. Îl face să arate mai natural și mai sănătos.”

Dietă: „Sunt adepta sănătății, decât a dietelor. De exemplu, când încerc să mănânc mai sănătos, consum mai puține lactate și mai puțin gluten. Cred că funcționează mai bine decât să renunț complet la anumite alimente.”

Sport: Supermodelul se menține în formă cu ajutorul plimbărilor lungi cu câinele, tenisului, sau exercițiilor de yoga și Pilates.

  • Carla Bruni, 49

Îngrijirea pielii: Ea este o adeptă înrăită a hidratării – folosește creme hidratante franțuzești, dar îi place orice fel de cremă cu proprietăți de hidratare puternice. Și a mai mărturisit că nu poartă machiaj niciodată – „nu face altceva decât să îmbătrânească.”

Părul: Bruni își încredințează părul sănătos și natural silistului său David Mallett, la care un tuns și un coafat costă în jur de 250 de lire.

Dietă și sport: Fosta primă doamnă spune că practică barre, pilates și yoga. „Când eram tânără, doar leneveam, fumam și mâncam de la McDonald's. Dar acum mi se face rușine când nu mai sunt în formă.”

  • Cindy Crawford, 51

Îngrijirea pielii: „Cred că oamenii vor mereu soluția rapidă, dar pentru mine – perseverența e cheia. Nu am început, pur și simplu, să fac sport; am început când aveam 20 de ani. Mișcarea, somnul, renunțarea la tutun și alcool – toate aceste lucruri se cumulează. Poate că nu vezi rezultate într-o săptămână sau o lună, dar într-un an, și cu răbdare, le vei vedea. Totul este să fii perseverent – așa gestionez eu trecerea timpului.”

Părul: „Încerc să fiu mai blândă cu părul meu și să nu folosesc căldura prea mult pentru a-l aranja.”

Dietă: Sfatul numărul 1 al lui Cindy Crawford este să nu fii adepta yo-yo. „Dr Jean-Louis Sebagh m-a învățat să îmi aleg o greutate și să rămân acolo. Nu e bine pentru pielea ta să se întindă, să se contracte, iar să se întindă, iar să se contracte. Încerc să nu consum calorii goale, deși mănânc ciocolată zilnic – pentru mine, merită.”

Sport: „Acum peste 20 de ani, am văzut o femeie făcând exerciții pentru gât. Mi-a explicat că, menținând acei mușchi tonifiați, te ajută să conservi conturul bărbiei. Sunt simplu de făcut – stai pe spate cu bărbia în sus, și ridică-ți capul cam 3-5 cm. Fără să lași capul pe podea, adu bărbia la piept. Eu fac cam 3 seturi a câte 10 repetări.”

Când le asculți sfaturile cu atenție, realizezi că nu sunt nici trucuri magice, și nici lucruri dificil de urmat – deci, nu ai nevoie de bisturiu ca să fii frumoasă!

Foto: standard.co.uk, instyle.com, fashionmodeldirectory.com, pursuitist.com, thesun.co.uk

1 /
    frumusețe, îngrijire, dietă, sport, antirid, îmbătrânire, tinerețe, monden, supermodel frumusețe, îngrijire, dietă, sport, antirid, îmbătrânire, tinerețe, monden, supermodel frumusețe, îngrijire, dietă, sport, antirid, îmbătrânire, tinerețe, monden, supermodel frumusețe, îngrijire, dietă, sport, antirid, îmbătrânire, tinerețe, monden, supermodel frumusețe, îngrijire, dietă, sport, antirid, îmbătrânire, tinerețe, monden, supermodel frumusețe, îngrijire, dietă, sport, antirid, îmbătrânire, tinerețe, monden, supermodel

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

Ce mănâncă un nutriționist într-o zi
Două lucruri importante de care trebuie să ții cont…