Be Joelle everyday!

Abonează-te la newsletter-ul Joelle Magazine:

BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

5 moduri de a-ți accelera ritmul de lucru la birou

Pentru a face performanță în domeniul pe care ți l-ai ales, ai nevoie, pe lângă motivație, ambiție și perseverență, de un ritm de lucru susținut.

Cu toate acestea, fiecare zi este diferită și, uneori, ai nevoie de o strategie bine pusă la punct astfel încât să nu te abați de la scopul tău și să bifezi tot ceea ce ai trecut pe to-do list.

1. Nu te apuca de două lucruri deodată

Nu e întotdeauna inteligent să încerci să împuști doi iepuri dintr-o lovitură când ești la birou. Din contră, pentru a fi productiv, trebuie să înveți să te concentrezi pe un singur lucru și să nu îl abandonezi până când nu l-ai bifat ca fiind rezolvat până la capăt. 

Când vine vorba despre job, multitasking-ul e cea mai proastă soluție.

2. Începe cu lucrurile de care te ferești cel mai mult

Cu toții avem acel task dificil de care ne ferim cu orice preț, amânând continuu să ne apucăm de el. Și totuși, tot noi va trebui să îl gestionăm, așa că ideal ar fi să începem cu el. Când va fi gata, celelalte lucruri ni se vor părea floare la ureche, iar ziua va deveni instant mult mai senină.

3. Stabilește singur ritmul întâlnirilor 

De-a lungul zilei, în funcție de profesia fiecăruia, interacționăm cu foarte mulți oameni și avem diverse întâlniri care ne pot întrerupe ritmul de lucru. 

Ce putem face? 

Depinde doar de noi să stabilim ritmul în care decurg respectivele întâlniri, astfel că, dacă optimizăm timpul alocat întrevederilor și explicăm scurt și concis ceea ce vrem, ne putem întoarce la "ale noastre" mult mai repede, pentru a continua ceea ce avem de bifat în ziua aceea.

4. Deleagă

Probabil cel mai bun sfat pentru un manager este să învețe să delege. Delegarea este o soluție inteligentă și, chiar dacă nu ocupi o funcție de conducere, când timpul te presează, întreaga echipă se mobilizează pentru binele companiei. Așadar, nu uita că ai colegi și că totul este un efort comun de zi cu zi pentru a face ca lucrurile să funcționeze în sistem.

5. Folosește tehnologia în favoarea ta

Deși suntem tentați să folosim adesea tehnologia în defavoarea noastră, pierzând timp prețios pe rețelele sociale fără a le utiliza în mod inteligent (pentru a ne promova, de exemplu), ar fi o idee excelentă să învățăm că aplicațiile care există ne pot fi cel mai bun prieten dacă știm cum să profităm de ele. Pentru creșterea productivității la birou, aplicațiile precum Any.Do, Trello, WPS Office sau Evernote pot face minuni.

Foto: Shutterstock.com

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

Lecții de viață învățate în 3 decenii de existență.…
E necesar să vorbeşti cu partenerul zilnic? Iată…