Be Joelle everyday!

Abonează-te la newsletter-ul Joelle Magazine:

BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

7 obiceiuri de seară care te vor face să te simți perfect odihnit de dimineață

Nu e niciun secret faptul că zilele noastre sunt ocupate, iar nopțile sunt grăbite. O noapte întreagă de somn odihnitor nu e mereu garantată pentru cei care muncesc, studenți sau proaspeții părinți.

Dar există moduri de a-ți face serile mai bune, pentru a te trezi plin de energie a doua zi. Aceste obiceiuri simple pot face diferența în ceea ce privește starea de a doua zi.

Deci, oricare ar fi programul tău, încearcă aceste sfaturi rapide:

1. Pregătește mesele dinainte.

Mulți dintre noi ies dimineața pe fugă, cu o cafea în mână și nimic în stomac. Însă acesta este un obicei nesănătos, de evitat pe cât posibil. În fiecare seară, după cină, fă-ți un pachet cu micul dejun și masă de prânz pentru a doua zi. Nu trebuie să lucrezi la cine știe ce meniuri elaborate – poți începe ziua bine cu fructe sau o gustare proteică.

2. Nu mai consuma cofeină după cină.

Dacă lucrezi până seara târziu, poți simți nevoia de a mai bea o ceașcă de cafea (sau chiar două) – însă aceasta nu îți va asigura un somn odihnitor.

Evită să te trezești cu cearcăne stabilindu-ți o oră la care să încetezi să mai consumi băuturi cu cofeină și dulciuri. Ora poate depinde de programul tău, dar ideal ar fi cu minimum șase ore înainte de culcare.

3. Pregătește-ți ținuta pentru a doua zi.

De câte ori îți schimbi hainele înainte de a ieși pe ușă? Dacă se întâmplă mult prea des, vei economisi timp dacă vei face acest lucru înainte de culcare. Fă-ți puțin timp să probezi, pregătești și calci ținuta. Iar dacă vrei să scapi de și mai mult stres, pregătește ținutele pentru întreaga săptămână duminica.

4. Fă-ți timp să scrii.

Petrece câteva minute scriind și vei scăpa de ore de nesomn și stres. Folosește acest timp nu doar pentru a evalua ziua, ci și pentru a planifica ziua următoare. O metodă bună ar fi să scrii trei lucruri pe care vrei să le împlinești în următoarele 24 de ore, pentru a rămâne pe linia de plutire.

5. Oprește luminile (da, inclusiv electronicele).

E mai simplu să spui decât să faci, pentru mulți dintre noi. Dar a opri calculatorul, televizorul, telefonul și orice alt ecran luminos te va ajuta să ai un somn mai bun. Încearcă o carte și, dacă simți nevoia, pune muzica preferată pe fundal. Orice ai face, nu te pierde în telefon. Acel ultim telefon trimis înainte de culcare poate duce la o sesiune de privit la filmulețe pe YouTube până la 2 noaptea.

6. Asigură-te că patul tău îți asigură tot ce ai nevoie.

Oferă-ți tot ce știi că îți va asigura un somn plăcut și confortabil: perne, pături, plăpumi, și fă tot ce consideri că mai este nevoie. Reglează temperatura potrivită și păstrează la îndemână un pahar cu apă, dacă știi că ai nevoie, de obicei.

7. Meditează.

Când te întinzi pentru culcare, poți opri orice vorbărie în exces prin meditație. Nu ai nevoie de alte distracții care să te oprească din a te odihni, și sunt câteva moduri simple prin care o poți face. Încearcă aromaterapie, folosind uleiuri esențiale – pune câțiva stropi de ulei de mușețel pe perna ta, sau dă lenjeria cu spray de lavandă.

Fă exerciții de respirație pentru a-ți relaxa corpul. Începe prin a căsca, iar apoi menține respirații constante, adânci, inspirând pe nas și expirând pe gură.

Nu este foarte greu să obții un somn odihnitor, și nici nu e nevoie de vreo rețetă miraculoasă. Încearcă aceste sfaturi simple, și vezi cum te simți a doua zi când te trezești.

Foto: pexels.com, shutterstock.com

1 /
    odihnă, relaxare, somn, meditație, yoga, organizare, somn bun odihnă, relaxare, somn, meditație, yoga, organizare, somn bun odihnă, relaxare, somn, meditație, yoga, organizare, somn bun odihnă, relaxare, somn, meditație, yoga, organizare, somn bun odihnă, relaxare, somn, meditație, yoga, organizare, somn bun odihnă, relaxare, somn, meditație, yoga, organizare, somn bun odihnă, relaxare, somn, meditație, yoga, organizare, somn bun odihnă, relaxare, somn, meditație, yoga, organizare, somn bun

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

Lecții de viață învățate în 3 decenii de existență.…
E necesar să vorbeşti cu partenerul zilnic? Iată…