Be Joelle everyday!

Abonează-te la newsletter-ul Joelle Magazine:

BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

8 lucruri de făcut în orice oraș, care te vor revitaliza imediat

Viața poate deveni extrem de monotonă atunci când intri într-un circuit închis, în care întâlnești aceiași oameni, ai aceleași activități, te chinui să plătești aceleași facturi, și mergi în aceleași locuri. Această problemă a rutinei obositoare este compusă dintr-o multitudine de factori externi, de la invidie în social media, la condițiile meteo.

Poate exista întotdeauna un motiv pentru a fi nemulțumit, și mereu par să existe oameni mai norocoși decât tine. Cheia este să găsești o modalitate să te bucuri de propria viață și propriile daruri, indiferent de circumstanțele zilnice.

Bineînțeles, e mai simplu să spui decât să faci. Mulți avem obligații la serviciu, angajamente financiare și oameni care depind de noi pentru a le oferi sprijin. “Fă ce te face fericit” e un sfat bun, dar nu e mereu practic.

Deci, ce fel de lucruri ar trebui să începi să faci, oriunde ai fi, pentru a-ți redobândi energia și a te revitaliza? Bunăstarea e mai aproape decât crezi, iar acești opt pași îți vor da un impuls și te vor ajuta să te organizezi:

1. Încearcă să spui “da”.

Atunci când ai intrat într-un cerc de rutină, totul pare o corvoadă – de la a o suna pe mama ta, la a ieși în oraș cu colegii, ai prefera mai degrabă să nu o faci. Iată o idee radicală: încearcă să spui „da” pentru o vreme. Acceptă data viitoare când prietenii te invită undeva. Mergi în acea vacanță, sau la reuniunea cu foștii colegi de liceu. În cel mai rău caz, vei găsi o scuză ca să pleci dacă nu te simți bine. În cel mai bun caz, te vei simți foarte bine.

2. Fii activ.

Toată lumea cunoaște beneficiile pentru fizic ale sportului, dar știai că are și beneficii pentru psihic? Sportul executat de trei până la cinci ori pe săptămână reduce riscul de depresie și te ajută să dormi mai bine. Chiar și cu mai puține ore de lumină afară, poți rămâne activ pe parcursul anului. Profită de schimbările de sezon și ieși la plimbare. Încearcă video-uri cu programe de sport acasă. Cu cât te simți mai bine fizic, cu atât vei avea mai multă forță mintală.

3. Implică-te în voluntariat.

A-i ajuta pe ceilalți te va ajuta și pe tine. Te scoate din casă și îți oferă interacțiune cu alți oameni într-un spațiu sigur, lipsit de prejudecăți. Te ajută să ai o perspectivă mai bună asupra problemelor tale și să îți restabilești prioritățile. De asemenea, te face să te simți bine cu tine. Voluntariatul este un câștig, per ansamblu.

4. Cumpără-ți ceva drăguț.

Ai observat cum o poșetă nouă sau o pereche nouă de pantofi te face să mergi mai cu siguranță, să fii mai vesel și să ai o stare mai bună? Acest lucru este valabil mai ales pentru cei care au mai mereu grijă de ceilalți și se neglijează pe ei înșiși.  Din când în când, trebuie să ai grijă și de tine. Nu e important cât cheltui, ci faptul că ajungi să îți conștientizezi și răsplătești propriile eforturi.

5. Trezește-te mai devreme.

Oamenii care se trezesc mai devreme pot fi mai optimiști, eficienți și, într-un final, au mai mult succes. Ai putea fi surprins de câte poți realiza dimineața devreme, sau cât timp și câtă frustrare salvezi din programul zilnic. Încearcă să adopți această schimbare și să te trezești mai devreme o zi pe săptămână, sau cu o oră mai devreme în general.

6. Planifică o vacanță.

Te simți deprimat? Oferă-ți un lucru pe care să îl aștepți cu nerăbdare. Asemenea voluntariatului, călătoritul îți oferă o nouă perspectivă. În plus, planificarea călătoriei reprezintă jumătate din dinstracție. Bucură-te să înveți despre o nouă cultură și exersează fraze uzuale într-o nouă limbă.

Nu ai bani destui? Nu trebuie să mergi prea departe ca să fii turist, și poți planifica o excursie în țară sau în împrejurimile orașului tău.

7. Alătură-te unui grup.

Oamenii sunt ființe sociale prin natura lor. Ai putea fi o persoană pretențioasă în ceea ce privește compania altora, dar camaraderia în sine aduce confort. Găsește oamenii potriviți pentru tine. Alătură-te unui grup dintr-o organizație cu interese similare, oricare ar fi acestea. Nu există niciun motiv să nu îți urmărești interesele în mod activ, distrându-te în același timp.

8. Meditează.

Depresia apare atunci când trăim în trecut, iar anxietatea vine din grijile pe care ni le facem cu privire la viitor. Este cel mai sănătos să trăim în prezent. Un mod de a obține acest lucru este meditația, chiar și câteva minute pe zi. Poți începe prin a asculta diverse tehnici de meditație pe YouTube, și să îți dezvolți propriul ritm ulterior.

Poate fi greu să îți pui ordine în gânduri la început, dar păstrează-ți consecvența. Într-un final, vei găsi pacea minții. Nu ești niciodată prea blocat pentru a începe să aduci schimbări în viața ta. Chiar și lucrurile mici, precum meditația zilnică sau o plimbare până la librăria pe care ai vrut mereu să o vizitezi îți pot face viața mai frumoasă.

Foto: pexels.com

1 /
    oraș, activitate, distracție, socializare, entertainment, comunitate, voluntariat, oameni, social oraș, activitate, distracție, socializare, entertainment, comunitate, voluntariat, oameni, social oraș, activitate, distracție, socializare, entertainment, comunitate, voluntariat, oameni, social oraș, activitate, distracție, socializare, entertainment, comunitate, voluntariat, oameni, social oraș, activitate, distracție, socializare, entertainment, comunitate, voluntariat, oameni, social oraș, activitate, distracție, socializare, entertainment, comunitate, voluntariat, oameni, social oraș, activitate, distracție, socializare, entertainment, comunitate, voluntariat, oameni, social oraș, activitate, distracție, socializare, entertainment, comunitate, voluntariat, oameni, social oraș, activitate, distracție, socializare, entertainment, comunitate, voluntariat, oameni, social

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

Wellness la serviciu: 7 metode pentru a avea o stare…
De ce renunțarea la social media e cel mai bun lucru…