BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

The story behind The September Issue(s).

September is actually the January in fashion. September issues usually look like a telephone book but are still fascinating. Names like Anna Wintour and Grace Coddington inevitably come to your mind when you say Vogue US. Although she’s famous for not being warm and friendly, Anna Wintour is doing her business at Vogue US and she’s doing a hell of a job.

She was the one to put celebrities on the cover of Vogue, she loves colours and hates black and she has inherited her talent as an editor from her father. "I think my father kind of decided for me that I have to work in fashion”, she states in The September Issue documentary. US Vogue, in general and The September Issue, in particular are, in fact, about Anna Wintour's approvals and disapprovals.

She sees her role as the director and producer of the fashion world.” says Vogue’s publisher, Tom Florio, about Anna Wintour, a woman who’s somehow involved in every aspect of the fashion industry.

She is very influential among designers all over the world and her dialogue about fashion is always sharp, but exquisite. She’s among the most powerful women in the US if not the most powerful of all and she's the one who decides what goes in the magazine.

"The most wonderful thing about thinking digitally is that it lets me be boundless in my aspirations for Vogue, which is a brand that I have loved my whole life." This is what  longtime Vogue editor Sally Singer said to TheCoveteur.com about her main role at Vogue.

Nevertheless, “there is something about fashion that can make people very nervous." as Anna Wintour points out in The September Issue.

Just like Anna Wintour, Grace Coddington, the Vogue US stylist is also from the United Kingdom and started her professional path in Vogue as a model in the same day as Anna did so they kind of understand each other despite their distinct point of views.

Setting a record of over 800 pages was the target for the September 2007 issue of Vogue US and we get to see the process of creating the issue in the documentary The September Issue which, above all, offers great insight into the fashion world.

Except the touching scene in which she appears together with her daughter and shows us her impressive collection of magazines and the one in which she kindly speaks about her brothers and her sister, Anna Wintour keeps the same professional, somehow glacial attitude she is renowned for.

The September Issue(s): a publication with a lot of hard work behind which harmoniously mixes business and pleasure for all those passionate about the fashion industry.

Press "Citește mai departe!" for the Romanian version.

Apasă "Citește mai departe!" pentru versiunea în limba română a articolului.

Povestea din spatele numerelor de septembrie ale revistelor și, în special, al numărului de septembrie al Vogue US.

În modă, septembrie este, de fapt, ianuarie. Numerele de septembrie ale celor mai importante publicații din industria modei arată, de obicei, ca niște cărți de telefon, însă sunt fascinante. Nume precum Anna Wintour și Grace Coddington îți vin în minte în mod inevitabil atunci când menționezi revista Vogue a Statelor Unite ale Americii. Deși faimoasă pentru faptul că nu are o atitudine foarte prietenoasă, Anna Wintour face o treabă excelentă în rolul său de redactor-șef al Vogue US. 

Ea a fost prima care a pus staruri pe coperta Vogue, iubește culorile și urăște negrul și a moștenit talentul de a scrie de la tatăl său: "Cred că tatăl meu a ales pentru mine faptul că trebuie să lucrez în modă." Vogue US, privit la modul general și în special numărul de septembrie au legătură, de fapt, doar cu ceea ce aprobă și ceea ce nu aprobă Anna Wintour. 

Își percepe rolul său ca fiind regizorul și producătorul acestei industrii numită modă.” afirmă Tom Florio, unul dintre publisherii Vogue US, despre Anna Wintour, o femeie care este, într-un fel sau altul, implicată în fiecare aspect al modei. 

Are o influență fantastică în rândul tuturor designerilor din lume, iar dialogul ei despre modă este întotdeauna tăios, dar rafinat. Este una dintre cele mai puternice femei din SUA, dacă nu chiar cea mai puternică dintre toate și ea este cea care decide ce apare și ce nu apare în fiecare număr al revistei.

"Cel mai frumos lucru la a gândi digital este faptul că îmi permite să nu am limite în ceea ce privește aspirațiile mele legate de Vogue, un brand pe care l-am iubit întreaga mea viață." a declarat Sally Singer, unul dintre editorii cu vechime în cadrul Vogue, pentru TheCoveteur.com despre principalul ei rol în cadrul revistei.

Cu toate acestea, așa cum afirmă însăși Anna Wintour în cadrul documentarului The September Issue, “există ceva legat de modă care îi determină pe oameni să devină foarte nervoși."

Asemenea Annei Wintour, Grace Coddington, stilistul Vogue US, este originară din Marea Britanie, și-a început cariera în cadrul Vogue ca model, iar drumul său profesional legat de această publicație a început odată cu cel al Annei, motiv pentru care au încercat întotdeauna să se înțeleagă, în ciudat punctelor lor de vedere adesea contradictorii. 

Cu un record de peste 800 de pagini pentru numărul de septembrie din 2007, documentarul despre Vogue US ne arată procesul prin care revista ajunge la cititori în forma de care aceștia se bucură și ne oferă, mai presus de toate, o perspectivă inedită asupra industriei modei. 

Cu excepția scenei în care apare alături de fiica sa, scenă în care își prezintă totodată colecția impresionantă de reviste și a celei în care vorbește din inimă despre frații săi și sora sa, Anna Wintour păstrează aceeași atitudine profesionistă și oarecum glacială pentru care a devenit celebră.

Numărul de septembrie: o publicație în spatele căreia se află multă muncă și care îmbină în mod armonios utilul cu plăcutul pentru toți cei pasionați de industria modei.

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

10 erori de stil care te fac să pari mai în vârstă
Cele mai bune costume de Halloween purtate de celebrități