Be Joelle everyday!

Abonează-te la newsletter-ul Joelle Magazine:

BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

Anna Wintour: definiţia succesului prin muncă, ambiţie şi perseverenţă.

26 de ani de experienţă în cadrul Vogue reprezintă cea mai de preţ carte de vizită pentru un jurnalist de modă. Redactorul-şef al revistei Vogue America, Anna Wintour, este, înainte de toate, o femeie de succes şi un adevărat fashion icon. Născută pe 3 noiembrie 1949, cu ambiţia ce o caracterizează, tipică oricărui Scorpion, a reuşit să devină una dintre cele mai influente persoane din industria modei.

A fost muza cărţii "Diavolul se îmbracă de la Prada" şi a filmului cu acelaşi nume, este cunoscută pentru determinarea şi pasiunea ce o caracterizează în activitatea ei profesională desfăşurată în cadrul Vogue şi este o adevărată sursă de inspiraţie pentru noile generaţii.

Conform unui documentar realizat în anul 2000 de BBC1 (Boss Women: Anna Wintour), ziua Annei Wintour începe la ora 5:45. Joacă tenis de 3-4 ori pe săptămână, în funcţie de timpul disponibil, iar la ora 7:00, un make-up artist şi un hairstylist ajung la ea acasă în scopul pregătirii pentru o nouă zi de muncă.

La 7:30, un şofer o aşteaptă la scară, pentru ca la ora 8:00 să fie deja la birou.

 

26 de ani de experienţă @ Vogue America

Exact. Sună ca-n filme şi cu siguranţă că este o viaţă ca-n filme şi-n anul 2014, la 14 ani de la realizarea acestui documentar, însă e o viaţă pentru care redactorul-şef, astăzi în vârstă de 65 de ani, a muncit foarte mult. 

Întrebată de către un reporter Forbes care este sfatul ei pentru trendsetterii următoarei generaţii, Anna Wintour a punctat faptul că i se pare esenţial "to be true to yourself and listen as much as you can to other people whose opinion you respect but, in the end, it has to come from you."

Adică... să fii sincer cu tine însuţi, să-i asculţi cât de mult poţi pe toţi cei a căror opinie o respecţi... însă, în final, decizia trebuie să fie luată din suflet, în funcţie de ceea ce simţi tu cu adevărat.

Anna Wintour consideră faptul că a fi talentat este foarte important pentru cariera pe care ţi-o alegi, însă a fi creativ şi comercial sunt două cuvinte care pot funcţiona foarte bine împreună, dacă ai şi acel simţ de a face business, pentru a reuşi.

 

"Nuclear Wintour"

În ceea ce o priveşte, Anna Wintour este recunoscută pentru tunsoarea bob pe care o poartă de mai bine de 50 de ani, nelipsiţii ochelari de soare, susţinerea constantă pe care le-o arată tinerilor designeri, precum şi pentru comportamentul caracterizat adesea drept glacial. Toate acestea, coroborate cu o personalitate fascinantă, i-au adus renumele de "Nuclear Wintour".

 

 

Anna Wintour a dovedit, prin muncă, ambiţie şi perseverenţă, că poţi deveni, în calitate de redactor-şef al unei publicaţii renumite, o persoană mai influentă decât cele mai multe dintre starurile de la Hollywood.

 

Sursă foto: YouTube (The September Issue Official Trailer, min 00:20)

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

Legătura dintre celebritate, succes și obiceiurile…
Prima Doamnă a Statelor Unite ale Americii, Michelle…