Be Joelle everyday!

Abonează-te la newsletter-ul Joelle Magazine:

BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

We are Dazed and Confused by Jefferson Hack!

He's 43 years old. 22 years ago, while he was just a student, he launched Dazed & Confused magazine together with his business partner, Rankin, one of the most famous photographers nowadays. Although, as he confessed to Imran Amed for The Business of Fashion (BoF), they were "complete outsiders" back then, his understanding of the digital media helped him prove everybody that you can become influential in all areas of fashion.

Photo: The Business of Fashion (BoF)

Born in Montevideo, Uruguay, he has a real passion for fashion and does everything with love, has a calm way of telling a story and succeeded, step by step, to build the mini-empire we are faced with today called Dazed Group.

By the time he first launched the fanzine Dazed and Confused in 1992, he had already used networking in his favour, having interviewed Madonna and Bjork for their first issue.

Dazed and Confused was rebranded in spring 2014 (when it became simply Dazed) and, 22 years later, is one of the most respected fashion youth culture titles in the world. 

Being a visionary, he let go of the magazine a long time ago. So did Rankin. This was the secret to seeking bigger opportunities for Dazed Group such as launching AnOther Magazine in 2001 and AnOther Man in 2005, with Hack as an Editor-in-chief of both. 

Moreover, a new interesting project appeared in 2006 with MAD Agency London starting to create premium advertising for print, outdoor and digital campaign. They now count the debut campaign of the leading British designer JW Anderson among their portfolio highlights. Video production is another interesting direction of Jefferson's professional path.

Jefferson Hack and Rankin are both pioneers of the magazines' world. 

Listening to a Jefferson Hack interview you get out a lot of positive energy and inspiration for your own projects, not to mention the fact that this experience becomes simply exquisite if you work in the fashion industry and/or in media.

Jefferson Hack: the proof that being dazed and confused at the beginning of a project can be quite useful when you're willing to work for your dreams.

 

Photo: Dazed and Confused Magazine Facebook Page

The Romanian version: Suntem confuzi și amețiți de către Jefferson Hack!

(cu aluzie la revista lui denumită inițial Dazed and Confused - în traducere: Amețit și Confuz)

Are 43 de ani. În urmă cu 22 de ani, în vremea studenției sale, a lansat revista Dazed and Confused împreună cu partenerul lui de afaceri Rankin, cel care astăzi a devenit unul dintre cei mai cunoscuți fotografi din lume. Cu toate că, la acel moment, erau "pur și simplu spectatori în industrie" după cum el însuși i-a mărturisit fondatorului The Business of Fashion (BoF), Imran Amed, faptul că a înțeles și are cunoștințe solide privind digital media l-a ajutat să demonstreze tuturor că poți deveni influent în toate ariile modei. 

S-a născut în Montevideo, Uruguay. Este cu adevărat pasionat de modă și pune suflet în tot ceea ce face, are un stil calm de a povesti și a reușit, pas cu pas, să construiască un mini-imperiu în fața căruia ne aflăm astăzi și care se numește Dazed Group. 

În anul 1992, atunci când a lansat revista Dazed and Confused, Jefferson Hack folosise deja socializarea în favoarea sa. Astfel, primul număr al revistei a cuprins interviuri cu personalități precum Madonna și Bjork. 

În primăvara anului 2014, 22 de ani mai târziu, Dazed and Confused a fost rebranduită, devenind doar Dazed și este una dintre cele mai respectate publicații de cultură de modă din lume.

Fiind un vizionar, la fel ca și partenerul său de afaceri, Rankin, s-a îndepărtat acum multă vreme de implicarea editorială în ceea ce privește revista pe care a fondat-o inițial. Acesta a fost secretul pentru a reuși să descopere noi oportunități interesante pentru Dazed Group, oportunități precum lansarea AnOther Magazine în anul 2001 și a publicației AnOther Man în anul 2005, publicații al căror redactor șef a decis să fie el pentru început.

Mai mult decât atât, în anul 2006 a apărut un nou proiect interesant denumit MAD Agency London, o agenție specializată în crearea de conținut de publicitate premium pentru print, outdoor și digital, iar campania de debut a designerului britanic JW Anderson face parte din portofoliul lor. În plus, producția video este o altă direcție interesantă către care s-a îndreptat drumul profesional al lui Jefferson.

Alături de Rankin, el este un pionier în media. 

Ceea ce este foarte interesant e faptul că, atunci când asculți un interviu cu Jefferson Hack, te încarci cu energie pozitivă și inspirație pentru proiectele personale fără a omite faptul că o astfel de experiență devine pur și simplu un lucru rafinat dacă lucrezi în aceeași industrie în care el activează. 

Jefferson Hack: dovada faptului că a fi amețit și confuz când începi un nou proiect poate fi cu adevărat util dacă îți dorești cu adevărat să lupți pentru visurile tale. 

1 /
    Jefferson Hack, Dazed and Confused, interview, story, Rankin, AnOther Magazine, AnOther Man, Mad Agency London Jefferson Hack, Dazed and Confused, interview, story, Rankin, AnOther Magazine, AnOther Man, Mad Agency London

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

Legătura dintre celebritate, succes și obiceiurile…
Prima Doamnă a Statelor Unite ale Americii, Michelle…