Imran Amed, the man behind The Business of Fashion (BoF).
Photo: BoF's founder Facebook Page (Imran Amed) - photo by Telegraph Magazine, July 2014.
Imran Amed was my first assignment at Fashion Today with Diane Pernet while studying at The Paris Fashion Institute and since I was already following The Business of Fashion, it was easy to become fascinated with his story.
The Business of Fashion creator is now one of the industry's leading writers and thinkers who, besides taking care of the wonderful evolution of BoF, teaches fashion students at Central Saint Martins.
Graduating McGill University and Harvard, he was always goal-driven and knew that you need to fight for your dream in order to make it happen.
Until 30, he followed a corporate path, working as a management consultant & adviser. It was after that when he decided to bring BoF to life, which started as a blog in January 2007, with Imran Amed passionately writing from his sofa.
Being keen on the fashion industry, he worked hard to succeed, focusing on providing the best content ever, without initially thinking about it as a business. Actually, this is the key to success: work for your dreams, not for money. Everything will come naturally, but if you don't create projects out of passion, your plans are likely to fail.
Every step Imran Amed took on his professional path was a natural consequence of the well-informed content posted on his website because, as I've always said, keeping the standards you had in mind at the beginning is essential.
Imran Amed soon built a great community, The BoF Community, which now gathers hundreds of thousands of people daily accessing the website from all around the world.
The man behind the BoF has made a name for himself in the fashion industry as a sharp interviewer, being appreciated by fashion icons everywhere.
Taking into account Diane Pernet's appreciation for his work, I somehow knew from the beginning that his professional path will inspire me. And it did.
Imran Amed is the proof that you must dream big in order to succeed. Even without any specific studies or background in fashion, you ca do it if you are willing to build your knowledge based on quality networking and a great eagerness to find out more everyday.
As Diane Pernet declared for Joellemagazine.Ro: "If you're not willing to work, you're not ready to be in fashion!"
You can follow Imran Amed's activity on Bof (The Business of Fashion).
The Romanian version: Imran Amed, omul din spatele The Business of Fashion.
Este fondatorul și redactorul șef al renumitei publicații online BoF (The Business of Fashion). A prevăzut inovația care urma să apară în domeniul digital și a creat BoF în primele stadii ale maniei pe care internetul o stârnise. Astăzi, The Business of Fashion oferă cititorilor săi conținut de calitate cu privire la industria modei, subliniind principalele evenimente și aducând în prim-plan cele mai proeminente figuri din fashion prin intermediul unor interviuri care îți taie răsuflarea.
Imran Amed a fost primul din industria modei despre care am pregătit o prezentare amplă la cursul de Fashion Today al lui Diane Pernet în timp ce studiam la The Paris Fashion Institute și, având în vedere faptul că deja urmăream îndeaproape site-ul The Business of Fashion, a fost simplu ca povestea lui să ajungă să mă fascineze.
Creatorul The Business of Fashion este unul dintre cei mai apreciați scriitori și gânditori ai vremii atunci când vine vorba despre industria modei. Pe lângă faptul că are grijă îndeaproape de evoluția BoF, le predă cursuri despre industria modei studenților de la Central Saint Martins.
A absolvit McGill University și Harvard și a fost întotdeauna un om care a știut că trebuie să lupți pentru visul tău dacă îți dorești cu adevărat ca el să devină realitate.
Până la vârsta de 30 de ani, a lucrat în mediul corporatist, fiind consultant de management. Ulterior, în luna ianuarie a anului 2007, a decis să înceapă BoF, scriind cu pasiune de pe canapeaua lui din sufragerie.
Întrucât este pasionat de industria modei, a muncit asiduu pentru a atinge succesul de care se bucură astăzi și a decis să se concentreze asupra ideii de a le oferi cititorilor săi conținut de calitate, fără să se gândească inițial la BoF ca la un business. De fapt, aceasta este cheia către succes: muncește pentru visurile tale, nu pentru bani. Totul va veni natural, dar, dacă nu creezi proiecte din pasiune, este foarte posibil ca planurile tale să eșueze.
Fiecare pas pe care Imran Amed l-a făcut în drumul lui profesional a urmat ca o consecință firească a conținutului bine documentat pe care l-a postat pe site-ul său pentru că, așa cum am afirmat întotdeauna, este esențial să îți menții standardele pe care le-ai impus încă de la început.
Imran Amed a reușit să creeze curând o comunitate impresionantă numită The BoF Community care astăzi a reușit să adune laolaltă sute de mii de oameni care accesează zilnic site-ul din întreaga lume.
Omul din spatele BoF a devenit renumit pentru abilitățile lui de intervievator incisiv, fiind apreciat de figuri importante ale modei din întreaga lume.
Având în vedere stima pe care Diane Pernet i-o poartă, am știut de la bun început că drumul lui profesional mă va inspira. Și chiar așa s-a și întâmplat.
Imran Amed este dovada vie a faptului că trebuie să ai visuri mărețe pentru a reuși. Poți ajunge acolo unde îți dorești chiar și fără studii în domeniu sau un background solid în modă, dacă ești dispus să îți construiești o bază de cunoștințe în domeniu prin intermediul networking-ului de calitate și a dorinței de a învăța ceva nou în fiecare zi.
Așa cum însăși prima bloggeriță de modă, Diane Pernet, a declarat pentru Joellemagazine.Ro: "Dacă nu ești pregătit să muncești înseamnă că nu ești pregătit să faci parte din industria modei."
Puteți urmări activitatea lui Imran Amed pe Bof (The Business of Fashion).
Foto: Pagina de Facebook a fondatorului BoF, Imran Amed - fotografie de Telegraph Magazine, Iulie 2014.
Ţi-a plăcut acest articol?
Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!