BE JOELLE EVERYDAY! Your magazine. Your WORLD!

Sunday: Joelle Well-being - 7 idei despre cum să ai grijă de tine

Care este urarea pe care o auzi cel mai des în ultimul timp? Te-ai gândit la asta?

"Ai grijă de tine!" e ceea ce le spunem frecvent celorlalți în ultima vreme. Tu cum ai grijă de tine? Ce răspunzi când ești întrebat dacă tu faci asta? De cele mai multe ori, suntem convinși că facem tot posibilul pentru a avea grijă de noi înșine. Însă facem lucrul acesta în fiecare zi?

Ești preocupat în fiecare clipă de activitățile zilnice în care ești implicat, fie că este vorba de serviciu sau de familie. Este bine să fii dedicat lucrurilor pe care le faci, însă nu trebuie să uiți de tine. Nu poți fi sprijin pentru ceilalți dacă nu ai grijă de tine, dacă te neglijezi.

Adevărul este că nu trebuie să căutăm scuze pentru a nu găsi timp pentru noi.

Ne place să arătăm bine, să mâncăm sănătos și să ne expunem viață perfectă pe rețelele sociale. Dar chiar așa este?

Tu cât timp din viața ta îți dedici pentru grija față de tine?

Iată câteva idei care să te ajute să ai grijă de tine indiferent de cât de ocupat ești.

1. Fă-ți timp să meditezi

Cu siguranță ai auzit despre beneficiile meditației. Nu este nevoie să practici tehnica aceea scrisă în cărțile de yoga. Este important doar să-ți acorzi puțin timp de liniște în care să te asculți.

Poți să începi prin a închide datele mobile, calculatorul, televizorul. Apoi, să te întinzi pe spate în scaunul tău de la birou sau în canapeaua din sufragerie și să respiri conștient, să-ți asculți respirația, să simți bătăile inimii, să conștientizezi cumva fiecare acțiune pe care o face corpul tău pentru tine și, în cele din urmă, să-i fii recunoscător.

2. Găsește răgaz să rostești o afirmație pozitivă

Indiferent de starea pe care o ai, găsește în tine puterea de a spune lucruri pozitive, în care să pui și un gram de credință. Ai încredere în această clipă. Viața are pentru fiecare dintre noi un plan minunat.

3. Ascultă muzică

Muzica este cea care reușește să ne poarte pe alte tărâmuri și, de multe ori, ne aduce răspunsurile așteptate. Profită de aceste momente și așază-le pe hârtie. Scrie chestiile pe care le ai în minte. Rândurile acelea vor fi mărturie a faptului că rezultatele apar atunci când acorzi atenție lucrurilor.

4. Accesează arhiva de poze a telefonului tău și găsește unele dintre cele favorite

Trimite câteva dintre ele prietenilor cu care ai trăit experiențele respective. Tu vei zâmbi și ei vor face la fel! Dăruiește și vei primi.

5. Fă-ți un plan scris despre cum o să ai grijă de tine în zilele următoare

Întotdeauna este bine să planifici lucrurile. Dincolo de casa în care locuiești, trăiești în propriul corp. Fă din el cea mai frumoasă locuință.

6. Perie-ți părul

Poate ți se pare ciudat și poate să sune prea simplu deoarece această acțiune trece neobservată în graba în care trăim însă, prin perierea părului, sunt accesați numeroși stimuli nervoși ce ajută ca mintea să ți se calmeze.

7. Fă o baie caldă

Băile îmbunătățesc starea de spirit. În tradiția japoneză, băile fierbinți sunt recunoscute pentru beneficiile lor terapeutice pentru corp, minte și spirit. O astfel de baie ne ajută la a avea un somn de calitate. Poți îmbunătăți calitatea băii prin adăugarea unor uleiuri esențiale preferate.

Prin urmare, este simplu să avem grijă de noi astfel încât starea noastră de spirit să fie una bună.

Doar având grijă de noi reușim să avem grijă de cei din jurul nostru.

Așadar: "Mens sana in corpore sano" ("Minte sănătoasă într-un corp sănătos")!

S-aveți o duminică minunată în continuare și o săptămână frumoasă, cu grijă de voi!

Foto: Shutterstock.com

Un articol de Rocsana Ion.

Orice utilizare a conţinutului acestui articol presupune citarea sursei şi necesită obţinerea acordului prealabil, în scris, al JoelleMagazine.Ro. Toate drepturile rezervate © JoelleMagazine.Ro 2020.

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii alături de noi, dă LIKE paginii JoelleMagazine de Facebook!

Sunday: Joelle Well-being - Sfântul Nicolae și magia…
Sunday: Joelle Well-being - Pandemia și aliatul…